ukiran hati dan perasaan

Saturday 31 December 2011

new year VS kasut baru

hai, hai ! ^__^.. assalamualaikum semua.. hehe .. hurmm, hari nie (1/1/2012).. macam biase lahhh yang semua org cakap "happy new year" .. tp aku tak tau lahh knapa aku rasa setiap tahun sama jer.... tak ade ape pon yang berubah... macam xde ape pon yang berlaku.... masing2 mesti dah ade azam baru kan, kan??? hurmm, bagus lahhh, yang aku nieh still pkir lagi nak letak azam ape.....(memang xley blaa kan) =P

haaaa !! tapi yang penting sekarang , tahun baru aku dapat kasut baru ! ooo yeahhhh ~ hehe... jangan jeles ye semua.. =P even duit aku sendiri, tapi xpelahhh, yang penting 'baru' tuh.... hehe... alahh, bilaa lagi nak merasa bende baru tahun baru nie kan... hehe...

tapi............... sebenarnye aku patotnye beli kasut sukan , bukan nye kasut jalan2.. =.=' .. sebab recently aku baru join 'team aerobik' .. rasa seram sejuk je nak masuk team tuh.... ye lerr.... aku bukannya terror sangat ber'aerobik' .. adoyaiii... badan pon keras macam ape.. memang xley blaaa laaa kan... tapi sebab aku minat senam2 niehh, sebab dulu masa sekolah aku masuk team j.robik... ha???? j.robik tuhh ape plak? hurmm, aku rasa orang johor je kowt tau... hehe... ye larrhhh, sebab j.robik tuhh ade kat johor je...
masa pertandingan j.robik kat mersing

haaaa, yang kat atas tuhhh, pic masa team2 j.robik pi pertandingan peringkat daerah... hehe... cuba carik aku.. mesti tak jumpa.. haha... yelahh, masa nie muka selekeh gila...#malu ... yela, mase nie budak2 lagi... #alah, mcm skrg besar sgt je... hahaha...

tapiii.......... j.robik ngn aerobik nieh sgt2 berbeza tau !... nak tau ape yang beza?

  • j.robik nie slow motion pergerakannye.. and semestinya lahh kene hafal and masa nya 36 minit... #lama kan (tuhh laa mcm nak tumbang je) haha
  • aerobik plak cepat giler... boleh dikatakan A.K.A menari jer... #muka aku nak menari?? mmg x laa kan... badan pon keras mcm bangunan UITM tuhh.. haha... masa dia sekejap giler 4 minit or 3 minit gitu....tapi aku dapat bayangkan penatnye sama cam j.robik 36 minit yang slow motion tuh... fuhhh... seram sejuk je aku nieh...


korang ingat senang ke aerobik tuhh.. dia bukan macam yang kita selalu buat senam pagi tuhh... tapi.. fuhh..
haa, meh laaa aku share sikit video pertandingan aerobik kalau korang nak tengok.. hehe...




haaa, gitu lerr rupe dia... menarik kan? haha... 2 bdk kecik jee... bdn dia lembut.. yg aku dah besar nie.. badan mcm kayu.. xtau lahh boleh buat ke takk... haha.... insyaallah laahh... harap2 bolehh, sbb aku nak sgt join senam2 nieh.. lagipon nak jgk berbakti pada uitm, mencipta nama... sape je xnak kan... kalau masok uitm, tapi tak enjoy, xbest laa kan ! huhu.. enjoy2 jgk, pelajaran jangan dilupa .. ^__^ ... alahh, jangan risau... aku dah nekad lahh.. kalau xboleh buat, aku keluar je lahh.... 
"KADANG2, TAK SEMUA YANG KITA NAK TU DAPAT"

wahh! panjang giler aku membebel, padahal aku bermula dengan 'kasut baru' je tadi.. =.=' ..

" JANGAN BERHARAP PADA YANG TAK PASTI KAN  "

ehem3.... errrr, tak ade pape....

okay lahh, sampai sini je membebel... bai ! salam~

No comments:

Post a Comment

teks bergerak